Makaron de Waraku na lotnisku Changi, Singapur (opcja splurge)

Opublikowano: wrzesień 2011

Zwykle nie jadę na lotnisku. Zawsze miałem pojęcie, że jedzenie na lotnisku jest absurdalnie zawyżone. Zwykle jem najpierw w domu lub w taniej restauracji w pobliżu hotelu, zanim pójdę na lotnisko, aby zaoszczędzić pieniądze. Grupa przeszła do hali odprawy odejścia i udała się do restauracji na trzecim piętrze. Kiedy zobaczyłem restaurację, byłem trochę rozczarowany, bo miałem nadzieję na kolację z Azji Południowo -Wschodniej – nie japońską, a nie western – a sztuczne miski na ścianach nie były dobrym znakiem. Ale obiad zweryfikowałby satysfakcję!

Restauracja była makaronem de Waraku. Ta japońska restauracja Fusion na lotnisku Changi jest jedną z kilku restauracji Waraku w Azji: Singapur, Hongkongu, Indonezji i Malezji. Po znalezieniu siedzeń przekazano nam specjalne menu obiadowe i złożyliśmy nasze zamówienia. Ustawowy posiłek kosztuje 24,80 USD i jest wyposażony w bezpłatną zupę i sałatkę. Istnieją cztery kroki:

Krok 1: Wybierz danie główne. Istnieje sześć opcji:

Stek ribeye z sosem z czarnego pieprzu

Miękka skorupa z sosem majonezowym wasabi

Wędzona kaczka ze słodkim sosem chili

Stek łososia z sosem teriyaki

Cutlet z kurczaka z czerwonym grzybem miso

Fish Cutlet z sosem curry

Był to dla mnie rzut między krabem miękkim i stekem Ribeye. Naprawdę chciałem mieć stek tej nocy, ale byłem bardzo ciekawy, jak smakował krab. Kiedy mój przyjaciel bloger, który siedział obok mnie, kupiłem stek, podjąłem decyzję o zaspokojeniu mojej ciekawości i poszedłem na kraba. Nawiasem mówiąc, każde danie główne jest wyposażone w sałatkę ziemniaczaną i smażone tofu.

Krok 2: Wybierz makaron. Istnieje 13 wyborów! To była prawdopodobnie najtrudniejsza część. Menu wyświetla naprawdę apetyczne zdjęcia i utrudniało nam wybór. Niektóre z o wiele bardziej interesujących potraw to pomidory i mozzarella, kimchi Afaglio Oilo, przegrzebki i szparagi, tuńczyk i kukurydza, pikantna karbonara i calbonara waraku. Mój wybór był najbardziej ogólny ze wszystkich – Spaghetti Alla Bololognese.

Krok 3: Wybierz drinka. Istnieją tylko cztery opcje. Zielona herbata (gorąca lub mrożona), koks, duszka i mrożona herbata cytrynowa.

Krok 4: Wybierz lody. Znowu cztery opcje: wanilia. Czekolada, czarny sezam i zielona herbata. Ponieważ jestem najbardziej nudną osobą na planecie, wybrałem wanilię.

Podczas przygotowywania naszych zamówień podano zupę i sałatkę. Ale znasz nas blogerów, najpierw musieliśmy zrobić zdjęcia naszych posiłków! Po krótkiej sesji snap-snap oficjalnie rozpoczęliśmy obiad!

Po kilku minutach serwowano nasze dania główne i byliśmy tak zachwyceni do kopania. Kup mojego siedzenia przyszedł przed moim. Pozwolił mi spróbować steku i było cudownie. To było średnio rzadkie, co sprawiło, że było dla mnie o wiele bardziej atrakcyjne. Chciałem zjeść cały stek, ale zdałem sobie sprawę, że to nie moje. KUPA ŚMIECHU.

Kiedy nadeszły moje kraby z miękkiej skorupy, byłem już głodny, ale widząc, że były dwa kraby (więcej niż się spodziewałem), zacząłem całować głód. Wydaje mi się, że kraby były smażone głęboko. (Jeśli nie, to wyglądali tak.) To było bardzo smaczne, ale zdałem sobie sprawę, że porcja jest dla mnie zbyt duża. Skończyłem tylko jeden.

Spaghetti Alla Bololnese: Makaron był twardy, a sos bardzo mięsisty. Na wpół ugotowane jajko na początku stało się dziwne, ale uwielbiałem połączenie żółtka i sosu mięsnego. Smakowało dziwne, ale pyszne.

Dla mnie największą niespodzianką było smażone tofu. Małe kostki tofu leżały niepozornie w jednym rogu płyty, ale były chrupiące na zewnątrz, ale eksplodowały w ustach, ponieważ były naprawdę miękkie w środku.

Mrożona herbata cytrynowa i lody waniliowe smakowały zwykle.

Ogólnie rzecz biorąc, było to przyjemne doświadczenie. Uwielbiałem, że porcja była ogromna. Nie mogłem skończyć mojego. Zawsze uważałem się za żarłok, ale wielkość porcji w makaronie de Waraku była dla mnie zbyt duża. Jest najlepszy dla podróżników z dużym apetytem.

Makaron de Waraku
Przeglądanie centrum handlowego, Halla odprawy, poziom 3
Godziny otwarcia: 11.00-11.00.00

Uwaga: nie jest to uwzględnione w zwykłym Adventour Fly and Sail, jaką oferuje Airphil Express. Po prostu dzielę się wszystkimi zajęciami i miejscami, które sprawdziliśmy podczas tej trasy.

Top budget hotels and Hostels in Singapore

As ranked by Agoda reviewers.

Dream Lodge (zdjęcie dzięki uprzejmości Agody)

Dream Lodge. check rates & Availability! ✅

CapsulePod@aljuned. check rates & Availability! ✅

Hipstercity Hostel. check rates & Availability! ✅

Signature Chinatown. check rates & Availability! ✅

Cube boutique capsule hotel @ Chinatown. check rates & Availability! ✅

Chylne kapsułki. check rates & Availability! ✅

Search for a lot more Singapore Hotels!

Więcej pomysłów na YouTube ⬇️⬇️⬇️

Powiązane posty:

Airphil Express’ Fly and Sail AdvenTour package (Rates and Itinerary) | Singapore – Kuala Lumpur cruise

THEAN HOU temple in Kuala Lumpur, Malaysia

MERDEKA SQUARE and SULTAN ABDUL SAMAD building in Kuala Lumpur, Malaysia

KL TOWer i 1 Malaysia Cultural Village: Kuala Lumpur, Malezja

Petronas Twin Towers and Suria KLCC: Kuala Lumpur, Malezja

Jak dostać się do Orchard Road z Little India lub Chinatown przez MRT

Mint Museum of Toys, Singapur

Jak ubiegać się o zwrot pieniędzy w Singapurze